Informacje dla Klientów
Nagłe przypadki
W przypadku, gdy Państwa pupil wymaga nagłej pomocy lekarskiej lub jest w stanie zagrażającym życiu,prosimy o kontakt z przychodnią i informację, że jesteście Państwo w drodze.
TEL: 600 810 500
Pacjenci w sytuacjach zagrożenia życia przyjmowani są w pierwszej kolejności!
Przykładowe stany bezpośrednio zagrażające życiu:
- wypadki komunikacyjne
- udary cieplne
- urazy w okolicy brzucha i klatki piersiowej
- ostre ciała obce w przewodzie pokarmowym
- rozszerzenie i skręt żołądka
- cesarskie cięcia
- ropomacicze
- rozległe rany po pogryzieniach
- obrzęki płuc
- urazy głowy
Pomimo dokładania wszelkich starań, niektóre przypadki są wyjątkowo trudne i stawiają Państwa w obliczu niezwykle trudnych decyzji.
Lekarz dyżurny udzieli Państwu szczegółowych informacji:
- Jakie można podjąć próby leczenia
- Jakie może być rokowanie
- Jakie mogą być konsekwencje leczenia w przypadku jego nieskuteczności
- Jakie są szanse na umożliwienie pacjentowi komfortowego życia w przypadku kontynuowania leczenia
- Jaki będzie przebieg choroby w przypadku rezygnacji z leczenia
- Jakie są przewidywane koszty leczenia
Klienci indywidualni
W tej zakładce przybliżamy zasady obowiązujące w przychodni Miniwet, które ułatwią realizację wizyty, przyczynią się do lepszego zrozumienia obowiązujących nas procedur oraz pomogą obniżyć stres Państwa pupili.
Wizyta i leczenie krok po kroku
Pierwsza wizyta zawsze wiąże się z założeniem karty pacjenta, podczas którego prosimy o podanie Państwa danych osobowych takich jak:
- imię i nazwisko,
- adres zamieszkania,
- telefon,
- adres e-mail,
- sprawdzamy także ewentualne identyfikatory zwierząt (czipy lub tatuaże)
Zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych, informacje te zbieramy wyłącznie w celu prowadzenia leczenia, zapewnienia skutecznej komunikacji z Państwem oraz nałożonych na nas przepisów ustawowych.
Podczas rejestracji zarówno telefonicznej jak i osobistej zostaniecie Państwo zapytani także o cel wizyty.
Ważne informacje
- KLIENCI NA POCZĄTKU WIZYTY PROSZENI SĄ O OKAZANIE DOWODU OSOBISTEGO CELEM USTALENIA OSOBY ODPOWIADAJĄCEJ ZA ZWIERZĘ.
- PIERWSZEŃSTWO WIZYT MAJĄ KLIENCI UMÓWIENI I ZAREJESTROWANI WCZEŚNIEJ – dlatego zachęcamy Państwa do uprzedniego umawiania planowanych wizyt.
- ZE WZGLĘDU NA INDYWIDUALNE PODEJŚCIE DO KAŻDEGO PACJENTA CZAS OCZEKIWANIA NA WIZYTĘ MOŻE ULEC ZMIANIE
- BADANIA Z ZAKRESU DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ WYKONAYWANE SĄ PO ODPOWIEDNIM PRZYGOTOWANIU PRZEZ PAŃSTWA PUPILA
- KOTY PROSIMY PRZYPROWADZAĆ W TRANSPORTERACH
- WSZYSTKIE PSY BEZWZGLĘDNIE MUSZĄ BYĆ NA SMYCZY I POZOSTAWAĆ W POCZEKALNI POD STAŁĄ OPIEKĄ WŁAŚCICIELA
- PSY AGRESYWNE ORAZ DUŻYCH RAS PROSZĘ PRZYPROWADZAĆ Z KAGAŃCEM
- ZE WZGLĘDU NA NARZUCONE NA NAS WYMOGI NIE PRZYJMUJEMY ZWIERZĄT DZIKICH I BEZDOMNYCH
- WSZYSCY WŁAŚCICIELE, KTÓRYCH ZWIERZĘTA KIEROWANE SĄ NA ZABIEG ZOBOWIĄZANI SĄ DO PODPISANIA ZGODY NA JEGO WYKONANIE
- PACJENCI W SYTUACJI ZAGROŻENIA ŻYCIA PRZYJMOWANI SĄ POZA KOLEJNOŚCIĄ. Prosimy w takich sytuacjach o wyrozumiałość.
Przygotowanie do zabiegu
Przygotowanie organizmu do zabiegu , a właściwie do znieczulenia ogólnego ( narkozy) jest bardzo ważne.
Podstawowym wymogiem jest głodówka ok.12 godzin.
Zwierzę może pić wodę. Takie postępowanie zmniejsza ryzyko wymiotów po podaniu leków do premedykacji ( przedznieczulenia).
W przypadku badań usg ważne jest aby zwierzę nie oddawało moczu bezpośrednio przed wizytą.
Czytaj więcejFormy płatności
W Przychodni MINIWET oprócz płatności gotówkowej od 01/09/2015 istnieje możliwość płatności kartami płatniczymi/kredytowymi.
Czytaj więcej