Informacje dla Klientów

Nagłe przypadki

W przypadku, gdy Państwa pupil wymaga nagłej pomocy lekarskiej lub jest w stanie zagrażającym życiu,prosimy o kontakt z przychodnią i informację, że jesteście Państwo w drodze.

TEL: 600 810 500

Pacjenci w sytuacjach zagrożenia życia przyjmowani są w pierwszej kolejności!

Przykładowe stany bezpośrednio zagrażające życiu:

  • wypadki komunikacyjne
  • udary cieplne
  • urazy w okolicy brzucha i klatki piersiowej
  • ostre ciała obce w przewodzie pokarmowym
  • rozszerzenie i skręt żołądka
  • cesarskie cięcia
  • ropomacicze
  • rozległe rany po pogryzieniach
  • obrzęki płuc
  • urazy głowy

Pomimo dokładania wszelkich starań, niektóre przypadki są wyjątkowo trudne i stawiają Państwa w obliczu niezwykle trudnych decyzji.

Lekarz dyżurny udzieli Państwu szczegółowych informacji:

  • Jakie można podjąć próby leczenia
  • Jakie może być rokowanie
  • Jakie mogą być konsekwencje leczenia w przypadku jego nieskuteczności
  • Jakie są szanse na umożliwienie pacjentowi komfortowego życia w przypadku kontynuowania leczenia
  • Jaki będzie przebieg choroby w przypadku rezygnacji z leczenia
  • Jakie są przewidywane koszty leczenia
Czytaj więcej

Klienci indywidualni

W tej zakładce przybliżamy zasady obowiązujące w przychodni Miniwet, które ułatwią realizację wizyty, przyczynią się do lepszego zrozumienia obowiązujących nas procedur oraz pomogą obniżyć stres Państwa pupili.

Wizyta i leczenie krok po kroku

Pierwsza wizyta zawsze wiąże się z założeniem karty pacjenta, podczas którego prosimy o podanie Państwa danych osobowych takich jak:

  • imię i nazwisko,
  • adres zamieszkania,
  • telefon,
  • adres e-mail,
  • sprawdzamy także ewentualne identyfikatory zwierząt (czipy lub tatuaże)

Zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych, informacje te zbieramy wyłącznie w celu prowadzenia leczenia, zapewnienia skutecznej komunikacji z Państwem oraz nałożonych na nas przepisów ustawowych.

Podczas rejestracji zarówno telefonicznej jak i osobistej zostaniecie Państwo zapytani także o cel wizyty.

Ważne informacje

  • KLIENCI NA POCZĄTKU WIZYTY PROSZENI SĄ O OKAZANIE DOWODU OSOBISTEGO CELEM USTALENIA OSOBY ODPOWIADAJĄCEJ ZA ZWIERZĘ.
  • PIERWSZEŃSTWO WIZYT MAJĄ KLIENCI UMÓWIENI I ZAREJESTROWANI WCZEŚNIEJ – dlatego zachęcamy Państwa do uprzedniego umawiania planowanych wizyt.
  • ZE WZGLĘDU NA INDYWIDUALNE PODEJŚCIE DO KAŻDEGO PACJENTA CZAS OCZEKIWANIA NA WIZYTĘ MOŻE ULEC ZMIANIE
  • BADANIA Z ZAKRESU DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ WYKONAYWANE SĄ PO ODPOWIEDNIM PRZYGOTOWANIU PRZEZ PAŃSTWA PUPILA
  • KOTY PROSIMY PRZYPROWADZAĆ W TRANSPORTERACH
  • WSZYSTKIE PSY BEZWZGLĘDNIE MUSZĄ BYĆ NA SMYCZY I POZOSTAWAĆ W POCZEKALNI POD STAŁĄ OPIEKĄ WŁAŚCICIELA
  • PSY AGRESYWNE ORAZ DUŻYCH RAS PROSZĘ PRZYPROWADZAĆ Z KAGAŃCEM
  • ZE WZGLĘDU NA NARZUCONE NA NAS WYMOGI NIE PRZYJMUJEMY ZWIERZĄT DZIKICH I BEZDOMNYCH
  • WSZYSCY WŁAŚCICIELE, KTÓRYCH ZWIERZĘTA KIEROWANE SĄ NA ZABIEG ZOBOWIĄZANI SĄ DO PODPISANIA ZGODY NA JEGO WYKONANIE
  • PACJENCI W SYTUACJI ZAGROŻENIA ŻYCIA PRZYJMOWANI SĄ POZA KOLEJNOŚCIĄ. Prosimy w takich sytuacjach o wyrozumiałość.
Czytaj więcej

Przygotowanie do zabiegu

Przygotowanie organizmu do zabiegu , a właściwie do znieczulenia ogólnego ( narkozy) jest bardzo ważne.

Podstawowym wymogiem jest głodówka ok.12 godzin.

Zwierzę może pić wodę.  Takie postępowanie zmniejsza ryzyko wymiotów po podaniu leków do premedykacji ( przedznieczulenia).

W przypadku badań usg ważne jest aby zwierzę nie oddawało moczu bezpośrednio przed wizytą.

Czytaj więcej

Formy płatności

W Przychodni Miniwet oprócz płatności gotówkowej od 01/09/2015 istnieje możliwośc płatności kartami płatniczymi/kredytowymi.

Czytaj więcej